Informatie Coronavirus (COVID-19):
U kunt een afspraak inplannen door te bellen of te mailen naar de praktijk. Om onze werkzaamheden op een verantwoorde manier uit te voeren, hebben wij enkele maatregelen getroffen volgens de adviezen van het RIVM en onze beroepsgroep:

• De therapeuten dragen mondkapjes, indien u zelf ook een mondkapje wenst te dragen tijdens de behandeling dient u deze zelf mee te nemen.
  • Wanneer u klachten van verkoudheid heeft of positief bent voor Covid-19, kunnen wij u enkel zorg op afstand bieden.
  • Kom alleen. Alleen in uitzonderlijke gevallen, bijvoorbeeld een taalprobleem, kan hiervoor een uitzondering gemaakt worden.
  • Kom op tijd. Wij hanteren een strikte planning en zullen ons daar ook aan houden, om te voorkomen dat patienten elkaar onderling tegenkomen. Dit geldt voor de start- als eindtijden. Wanneer u meer dan 5 minuten voor aanvang van de therapie al aanwezig bent, willen wij u vragen om buiten of in de auto te wachten. Ook buiten dient 1,5 meter afstand gehandhaafd te blijven.
  • Bij binnenkomst en bij het verlaten van de praktijk kunt u de handen desinfecteren. Wij willen u vragen dit ook te doen.
  • Wij willen u vragen zelf een schoon badlaken mee te nemen.
  • Bij voorkeur maakt u geen gebruik van de kleedkamers en de toiletten.
  • Na gebruik van de materialen in de oefenzaal, dient u deze te desinfecteren.
  • De fysiofitness en andere groepsactiviteiten zijn per 01-07-2020 in kleine groepen gestart waarbij de 1,5 meter afstand is gewaarborgd. Voor deze fitness en groepsactiviteiten hanteren wij de richtlijnen die gelden voor sportscholen.